بارگیری صفحه

سالن اینس ژست / STGO

محل قرارگیری: فرول، اسپانیا
معماران: STGO
مساحت: 79 مترمربع
سال ساخت: 2013
عکاس: Pablo González Fernándezما شما را با آخرین پروژه خود، سالن اینس ژست واقع در اسپانیا آشنا می‌کنیم. استودیوی STGO رویکردی جهانی درزمینهی معماری، طراحی وب و مدیریت پروژه ایجاد کرده است.
مهم‌ترین پیش‌فرض کارفرما اتصال مد، رفاه، محیط و فرهنگ از طریق سالن زیبایی “چندمنظوره” و “انعطاف‌پذیر” بود. مفهوم طراحی ایجاد فضایی انعطاف‌پذیر بود که در آن امکان گسترش ایستگاه‌های کاری بلافاصله با توجه به میزان اشغال امکان‌پذیر باشد.مفهوم این پیشنهاد در یک شبکه میله‌ای فولادی کالیبره شده است که می‌تواند فضاهای مختلفی را ایجاد کند. همچنین موارد ذخیره‌سازی و نمایش محصولات مصرفی، نور، موسیقی و پوشش گیاهی در هر فضای موردنظر را فراهم می‌کند. فولاد مجاور بتن صیقل داده‌شده برای فضاهای عمومی و مسیرهای عبور است که با یک محیط ساخته‌شده از چوب جاتوبا، مناطق پذیرایی را مشخص می‌کند.
دو سازه چوبی که حاوی آینه چرخان دوطرفه هستند، در فضای مرکزی قرار می‌گیرند، بنابراین با توجه به پیکربندی، سالن می‌تواند 4-8 مشتری را در خود جای دهد. نورپردازی بر روی حلقه‌های مختلف پیش‌بینی‌شده است، به‌طوری‌که چراغ‌های T5 منطقه سالن را روشن می‌کنند، لامپ‌های LED معلق طیف وسیعی از نور محیط را ایجاد می‌کنند و نوارهای LED مختلف با تأکید بر طراحی هندسی میله‌های فولادی کالیبره شده، مناطق مختلف کار را تعریف می‌کنند.ساختار نما، یک صفحه اصلی افقی را با دو عملکرد متصل می‌کند: اولاً به‌عنوان نمایشگاه محصولات و در مرحله دوم برای کنترل نور از نمای خارج به قسمت داخلی سالن.
مفهوم اصلی پروژه به دلیل رشد گیاهان مختلف روی ساختار فلزی، ارگانیک و قابل‌تغییر می‌شود. این سازه همچنین نمایشگاه‌های عکاسی و نقاشی را در داخل سالن زیبایی به نمایش می‌گذارد. ایجاد یک محیط زنده و پر از مد، زندگی و فرهنگ.تصاویر پروژه

نوشته قبلی

سالن زیبایی ARKHE / معماران Moriyuki Ochiai

نوشته بعدی

نقطه زیبایی باشکوه / دفتر DA

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ظرفیت محدود

هدیه آموزشی آپلاس

با ثبت شماره موبایل خود در دوره رایگان اتوکد شرکت کنید.

آدرس

دفتر مرکزی

تهران، میدان فاطمی، خیابان جویبار، بن بست میرهادی غربی، پلاک 34، ساختمان نور، طبقه 4، واحد C4

شماره های تماس

ساعات کاری از ۹:۰۰ صبح الی ۱۹:۳۰

09937982911
09937982912

نماد اعتماد

دانلود اپلیکیشن آپلاس

تمامی حقوق وبسایت آپلاس نزد شرکت آوند آوش آزما محفوظ است.
سبد خرید
ورود

یا

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری