بارگیری صفحه

سالن زیبایی کاپو پاسیو 24 / معماری بروتا

محل قرارگیری: پورتو آلگر، برزیل
معماران: معماری بروتا
سال ساخت: 2020
عکاس: Cristiano Bauce

شرح متن توسط معماران ارائه‌ شده است.
کاپو یک سالن زیبایی است که در پورتو آلگر، برزیل واقع‌شده است. پروژه جدید دفتر مرکزی شرکت، حفظ هویت اصلی برند بود. ما از عناصر، رنگ‌ها و موادی که قبلاً در دفتر مرکزی موجود است استفاده می‌کنیم تا مردم با مکان جدید آشنا شوند.

پروژه کاپو پاسیو 24 دارای سقفی به طول 6 متر، دیوارهای بلوک بتنی و دال آجدار است. استراتژی پروژه ایجاد 3 طبقه برای توزیع خدمات و درنتیجه ادغام فضاها بود. طبقه همکف علاوه بر پذیرایی، شامل 2 اتاق نشیمن تقسیم‌شده با 2 نخل تریانداست که محیط را پرکرده و با گلدان‌های روشن، جلوه را به سمت دال آجدار هدایت می‌کند. صندلی‌های آرایشگری در این طبقه در کنار صفحه چوبی قرار دارد و آرایشگران آینه‌های کشیده‌ای دارند که فضا و سبزی درختان را چند برابر می‌کند.پانل چوبی حجمی را تشکیل می‌دهد که محل استراحت تیم را در خود جای‌داده است، دسترسی به این قسمت از طریق درب کناری پانل انجام می‌شود. هنگام بالا رفتن از پله‌های فلزی، به بالای حجم چوبی می‌رسیم که در آن نیمکت‌ها و دستشویی‌های مو بیشتری وجود دارد. در طبقه بعدی پایه‌های آرایش، مانیکور و اتاق ماساژ وجود دارد. استراتژی تقسیم فضا به‌صورت عمودی با ایجاد میزانسن، دهانه مرکزی را آزاد می‌کند و امکان اتصال بصری بین همه طبقات را فراهم می‌کند.

ویترین بزرگ به محیط این امکان را می‌دهد تا با همکاری نورپردازی Studio Fos، نور طبیعی را ایجاد کند و یک ترکیب نورپردازی هماهنگ با پروژه ایجاد کند. انتخاب چراغ‌های روشن مستقیم باعث روشن شدن دقیق میز کار می‌شود.

صفحه مش آهنی که نما را تشکیل می‌دهد به‌عنوان یک صفحه نفوذپذیر است که فضای داخلی و خارجی را به هم متصل می‌کند. این عنصر با باز کردن شکاف‌هایی پس‌زمینه‌ای برای آرم شرکت با منطقه زندگی، ایجاد نیمکت و ساختار ایجاد می‌کند. انتخاب موادی مانند بتن، گرانیت، سنگ مرمر و میلگرد، نقطه مقابل چوب، چرم و پوشش گیاهی را ایجاد می‌کند و تعادل را بین مواد خام و مواد آلی ایجاد می‌کند تا محیطی خوشامدگو، سلب و کاربردی ایجاد کند. به‌طور خالص و ظریف، پالت رنگی که فضا را تشکیل می‌دهد بر حرفه‌ای بودن تیم تأکید می‌کند و به ایجاد یک محیط خوشایند و بدون سروصدا کمک می‌کند.

تصاویر پروژه

نوشته قبلی

ام فیتنس / اسمرتنیک کراوت

نوشته بعدی

ریکیو توسط پسر توکیو / معماری بانکوک توکیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ظرفیت محدود

هدیه آموزشی آپلاس

با ثبت شماره موبایل خود در دوره رایگان اتوکد شرکت کنید.

آدرس

دفتر مرکزی

تهران، میدان فاطمی، خیابان جویبار، بن بست میرهادی غربی، پلاک 34، ساختمان نور، طبقه 4، واحد C4

شماره های تماس

ساعات کاری از ۹:۰۰ صبح الی ۱۹:۳۰

09937982911
09937982912

نماد اعتماد

دانلود اپلیکیشن آپلاس

تمامی حقوق وبسایت آپلاس نزد شرکت آوند آوش آزما محفوظ است.
سبد خرید
ورود

یا

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری