بارگیری صفحه

فروشگاه افسانه گل سرسبد / طراحی عزیز

محل قرارگیری: بارسلونا، اسپانیا
معماران: طراحی عزیز
مساحت: 40 مترمربع
سال ساخت: 2015
عکاس: Xavi Torrent

شرح متن توسط معماران ارائه شده است.
استودیوی طراحی عزیز، دفتر طراحی واقع در بارسلون، اسپانیا طراحی فروشگاه افسانه گل سرسبد را که یک برند مد و لوازم‌آرایشی است به اتمام رسانده است. فروشگاه با مساحت 40 مترمربع در مرکز خریدی در بارسلونا واقع‌شده است.

طراحی فروشگاه بر اساس یک شبکه سه‌بعدی ایجاد می‌شود که حجم قابل‌نفوذ بصری ایجاد می‌کند، که به فضا فرمان می‌دهد، درحالی‌که این شبکه برای نمایش محصول توزیع‌شده است. عناصر سازه با توجه به رابطه عود الهام گرفته از توالی فیبوناچی که نشان‌دهنده گسترش تدریجی و باز فضا است، به‌تدریج رشد کردند.

شبکه برای هر لوازم جانبی یک نمایشگاه اختصاصی در نظر گرفته است، اگرچه این نمایشگاه قابلیت انعطاف‌پذیری را دارد، اما با ورود محصولات جدید می‌توان عناصر نمایشگر را مرتب کرد. نورپردازی به‌عنوان عنصری ترکیبی کار می‌کند که بر ریتم شبکه تأکید دارد و آینه‌ی روی سلول فضا را بزرگ می‌کند.

همان‌طور که نزدیک می‌شویم، نما به‌تدریج در داخل مغازه آشکار می‌شود و انواع مختلف دیدگاه‌ها و تجارب متنوع را در هر نقطه ایجاد می‌کند. ویترین مغازه دوطرفه است، زیرا نمایشگاه هم از بیرون و هم از داخل دیده می‌شود و تأثیر شلنگ‌های نوردهی را چند برابر می‌کند. یک فضا در قسمت عقب فروشگاه به‌عنوان فضای انباری و امکانات کارکنان در نظر گرفته‌شده است.

متریال ها در خالص‌ترین حالت خود استفاده می‌شوند: دال گچ طبیعی، کف شبیه سیمان، چوب. تمام لعاب‌های چوبی و سفید مجموعه‌ای از تضادها را در معرض دید بافت اصلی قرار می‌دهد.تصاویر پروژه

نوشته قبلی

فروشگاه پاتریک کاکس / سیناتو

نوشته بعدی

فروشگاه کمپر میلان / کنگو کوما و همکاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ظرفیت محدود

هدیه آموزشی آپلاس

با ثبت شماره موبایل خود در دوره رایگان اتوکد شرکت کنید.

آدرس

دفتر مرکزی

تهران، میدان فاطمی، خیابان جویبار، بن بست میرهادی غربی، پلاک 34، ساختمان نور، طبقه 4، واحد C4

شماره های تماس

ساعات کاری از ۹:۰۰ صبح الی ۱۹:۳۰

09937982911
09937982912

نماد اعتماد

دانلود اپلیکیشن آپلاس

تمامی حقوق وبسایت آپلاس نزد شرکت آوند آوش آزما محفوظ است.
سبد خرید
ورود

یا

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری