بارگیری صفحه

آشپزخانه در اصول فنگ شویی

در آشپزخانه 4 عنصر آب، آتش، زمین و فلز همیشه وجود دارد.عنصری که کمتر دیده می‌شود چوب است.سعی کنید چوب را به آشپزخانه بیاورید. وقتی این 5 عنصر کنار هم قرار بگیرند، باعث جریان بهتر انرژی جی می‌شوند.
امروزه افراد تمایل به داشتن آشپزخانه‌های اوپن دارند. درصورتی‌که آشپزخانه اوپن توانایی انباشت ثروت را کم می‌کند. همچنین بوی غذا و روغن وارد اتاق نشیمن می‌شود که مغایر با محیط خانه و سلامتی است.
در فنگ شویی اجاق‌گاز نماد ثروت است. همیشه آن را تمیز نگه‌دارید و از همه‌ی شعله‌ها استفاده کنید.اجاق‌گاز نباید جلوی پنجره باشد زیرا وزش باد گرمای اجاق‌گاز را محدود می‌کند و باعث مصرف بیشتر گاز می‌شود.
اطمینان پیدا کنید که همه‌ی وسایل آشپزخانه به‌خوبی کار می‌کنند. وسایل خراب را تعمیر کنید و چاقوهایتان را همیشه تیز و دور از معرض دید نگه‌دارید. ظروف ترک برداشته و لب پر را دور بی اندازید.
وسایل کم‌کاربرد را روی پیشخوان قرار ندهید و آن را شلوغ نگه ندارید تا راحت‌تر بتوانید کارکنید. اگر ماشین لباسشویی در آشپزخانه شما قرار دارد از جمع شدن لباس‌های کثیف در اطراف آن خودداری کنید.
آشپزخانه نباید رو به روی ورودی و اتاق‌خواب قرار بگیرد، همچنین آشپزخانه را در مرکز منزل نسازید. بهتر است آشپزخانه مستطیل باشد. اطمینان حاصل کنید که نشیمن، غذاخوری و آشپزخانه در یک سطح هستند.
نورپردازی مانع از افسردگی و خستگی در فضای آشپزخانه می‌شود. بنابراین بهتر است آشپزخانه در محلی از منزل که دارای نور طبیعی است قرار بگیرد.اگر نور طبیعی کافی نبود، با کمک نورپردازی مصنوعی نور موردنیاز را جبران کنید. برای انتخاب ترکیب رنگ در آشپزخانه هم بهتر است از رنگ‌های روشن استفاده کنید.

نوشته قبلی

نشیمن خانه در اصول فنگ شویی

نوشته بعدی

ناهارخوری در اصول فنگ شویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ظرفیت محدود

هدیه آموزشی آپلاس

با ثبت شماره موبایل خود در دوره رایگان اتوکد شرکت کنید.

آدرس

دفتر مرکزی

تهران، میدان فاطمی، خیابان جویبار، بن بست میرهادی غربی، پلاک 34، ساختمان نور، طبقه 4، واحد C4

شماره های تماس

ساعات کاری از ۹:۰۰ صبح الی ۱۹:۳۰

09937982911
09937982912

نماد اعتماد

دانلود اپلیکیشن آپلاس

تمامی حقوق وبسایت آپلاس نزد شرکت آوند آوش آزما محفوظ است.
سبد خرید
ورود

یا

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری