بارگیری صفحه

اتاق‌خواب در اصول فنگ شویی

اتاق‌خواب مهم‌ترین اتاق خانه در فنگ شویی است، چون بیشترین وقت خود را در آن می‌گذرانید و برای شما شخصی‌ترین فضا است.همچنین هنگام خواب تحت تأثیر تمام انرژی‌های اتاق‌خواب قرار خواهید گرفت.
تخت را در راستای درب اتاق‌خواب قرار ندهید، یعنی پاهای شما موقع خواب رو به درب نباشد. همچنین تخت را زیر پنجره قرار ندهید زیرا در این شرایط انرژی چی به‌راحتی از اتاق خارج می‌شود.
برای ایجاد تعادل و انتقال آرامش، متخصصان فنگ شویی پیشنهاد می‌دهند که برخی از وسایل مانند پاتختی، آباژور و یا کوسن را به‌صورت جفت و یکسان خریداری کنید و آن‌ها را به‌صورت متقارن چیدمان کنید.


طبق اصول فنگ شویی رنگ مناسب اتاق‌خواب، رنگی است که به شما آرامش دهد تا خواب آسوده‌ای داشته باشید.رنگ‌های خنثی مانند سفید، کرم و شکلاتی بهترین انتخاب برای رنگ اتاقتان می‌باشند.
توجه داشته باشید که بودن قفسه کتاب در اتاق‌خواب، یکی از نشانه‌های فنگ شویی بَد در آن است. زیرا کارشناسان فنگ شویی معتقدند که کتاب‌ها انرژی فعالی دارند و آرامشتان را قبل از خواب بر هم می‌زنند.
بعد از کتاب، آینه عنصری است که فنگ شویی استفاده از آن را در اتاق‌خوابتان منع می‌کند، زیرا با سطح بازتاب‌دهنده‌ای که دارد، میزان انرژی فعال اتاق را افزایش می‌دهد و آرامش موردنیاز برای خوابیدن را از بین می‌برد.
ازنظر متخصصان فنگ شویی، آب و گیاهان دارای انرژی فعال یانگ می‌باشند و وجود آن‌ها در اتاق‌خواب که نیاز به آرامش و سکون دارد، مناسب نیست.
برای ایجاد حس امنیت در اتاق‌خواب، تاج تخت را به دیوار تکیه دهید، در نزدیک قفسه‌های بزرگ و زیر تیرچه و آویزهای سنگین نخوابید و درب اتاق را هنگام خواب ببندید.
برای حفظ سلامت جسمی در اتاق‌خواب، تختی با چهارچوب چوبی یا پارچه‌ای بخرید، از وسایل الکترونیکی در اتاق‌خواب استفاده نکنید و تشک طبی و باکیفیت تهیه کنید.

نوشته قبلی

ناهارخوری در اصول فنگ شویی

نوشته بعدی

T2 Shoreditch/ همکاران لندینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ظرفیت محدود

هدیه آموزشی آپلاس

با ثبت شماره موبایل خود در دوره رایگان اتوکد شرکت کنید.

آدرس

دفتر مرکزی

تهران، میدان فاطمی، خیابان جویبار، بن بست میرهادی غربی، پلاک 34، ساختمان نور، طبقه 4، واحد C4

شماره های تماس

ساعات کاری از ۹:۰۰ صبح الی ۱۹:۳۰

09937982911
09937982912

نماد اعتماد

دانلود اپلیکیشن آپلاس

تمامی حقوق وبسایت آپلاس نزد شرکت آوند آوش آزما محفوظ است.
سبد خرید
ورود

یا

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری