بارگیری صفحه

اتاق اتصالات JOOOS / X + زندگی

محل قرارگیری: هانگژو، چین
معماران: X + زندگی
مساحت: 1850 مترمربع
سال ساخت: 2016
عکاس: Shao Feng
شرح متن توسط معماران ارائه شده است.
اتاق اتصالاتJOOOS ، 100 مارک برتر تجاری را در لیست فروش Tmall اعلام کرده و 4 نماینده نمایشی را از طریق خریداران انتخاب می‌کند: مجموعه دختران موری، مجموعه مشاهیر، مجموعه OL و مجموعه دختران مد روز. فروشگاه امیدوار است که بتواند حس خلا اتصالات ناشی از خرید آنلاین مدرن را جبران کند.
لباس، به‌عنوان یک شاخصه منحصربه‌فرد در انسان، نه‌تنها نماینده و محصول تمدن مادی است، بلکه معنای عمیقی در فرهنگ معنوی دارد. همچنین تاریخ تحول لباس، به تعبیری یک تاریخ توسعه احساساتی از فرهنگ بشر است. از زمان شروع طراحی لباس، مردم رسم زندگی خود، سلیقه، زیبایی، ترجیح رنگ، نگرش‌های فرهنگی و مذهب را در آن ادغام کرده‌اند و ازاین‌رو معنای معنوی فرهنگ لباس ساخته‌شده است.جامعه بشری یک دوره نادانی را سپری کرده بود که طی آن به‌طور طبیعی پرورش یافتند و از پوست حیوانات و پنبه و پارچه برای پیچیدن بدن خود استفاده کردند. پس‌ازآن، به دوره رونق بی‌سابقه‌ی صنعت بافندگی دستی، بعدازآن، عصر تمدن مدرن، و سرانجام جهان آینده تبدیل شد که تأکید بیشتری بر جذابیت فردی دارد. ما امیدواریم که هر مشتری که وارد این فضاها می‌شود “چیزی دریافت کند” یا حتی درگیر آن شود. طراح یک عنصر الهام‌بخش از تغییرات زمان را برای ایجاد تجارب خرید لباس استخراج کرده است که دختران را مجذوب خود می‌کند.
اتاق اتصالات JOOOSهانگژو در درب طبقه همکف پاساژ تجاری فاز 2 در خیابان Xingguang واقع‌شده است. یک صفحه چشم‌نواز در ورودی اصلی قرارگرفته است، هر مشتری می‌تواند از طریق اینترنت با آن ارتباط برقرار کند. این متمایزترین ویژگی اتاق اتصالات JOOOS است، ایجاد تجربه گردش آفلاین در عصر اینترنت از طریق صفحه‌های نمایش در همه‌جا.از طاق بزرگ ورودی اصلی که عبور کردید، در منطقه دختران موری خواهید بود. دیوارهای سفید شیری و کف سفید فضای تمیز و سفیدی ایجاد می‌کند. میله‌های بامبو برپا می‌شوند و از طناب کنف برای اتصال آن‌ها استفاده می‌شود و قفسه‌های لباس را تشکیل می‌دهند. آینه در زاویه‌ای که توسط دو میله‌ی بامبو تشکیل‌شده پنهان‌شده است. فضا روشن است و از مواد ساده برای پژواک با این نوع لباس‌ها در این فضا استفاده می‌شود.در منطقه مجموعه افراد مشهور، بسیاری از قفسه‌ها، ظریف و طلایی‌رنگ طراحی‌شده‌اند. لباس‌ها هم در داخل و هم در خارج از قفس قرار می‌گیرند و از دور دیده می‌شوند. آن‌ها مانند دامن‌های حبابی شاهزاده خانم‌ها هستند که به‌خوبی محافظت می‌شوند. سکوی قوس‌دار به فضا لذت می‌بخشد و آن را سرزنده و دوست‌داشتنی می‌کند. اتاق اتصالات به طرز ماهرانه‌ای در داخل “دامن حبابی” سطح آینه منحنی پنهان‌شده است. در همین حال، هر یک از اتاق‌ها مناسب برای اتاق آرایش، فضای استراحت و سلفی، منتظر دیدار هر شاهزاده خانم است.
منطقه کالکشن OL، با کف خاکستری تیره، دیوارهای رنگی بتنی و نور قابی، فضا را مختصر و محفوظ می‌کند. افزودن شومینه و روکش چوب باعث نرمی بافت فضا شده است. درحالی‌که قالب تزئینی و آویز لباس چندمنظوره به‌طور هم‌زمان وجود دارد و هر قفسه لباس ترکیبی کامل از فرم و عملکرد است.


منطقه مد مجموعه دختران، تضاد بلوک‌های بزرگ رنگی می‌باشد. قفسه‌های رنگارنگ توسط میله‌های آهنی تاشده شکل می‌گیرند. در این فضا که بر فردیت تأکید دارد، از زاویه‌های تاشده‌ی قبل و بعد از دندانه‌ها برای تقسیم آن به ساختاری استفاده می‌شود که می‌تواند لباس‌ها را در دو طرف آویزان کند و از رنگ و خطوط برای ساختن فضای رنگارنگ با ویژگی‌های قوی استفاده می‌شود تا باشخصیت لباس‌ها در این فضا انعکاس یابد.


این طراح معنای اجتماعی و فرهنگی چهار نوع لباس بانام تجاری زنانه را ادغام می‌کند. فلسفه لباس پوشیدن زنان با استفاده از تکنیک‌های مختلف در طراحی چهار فضا تفسیر می‌شود و یک تجربه خرید جدید با چندین طریق نمایش ایجاد می‌شود.
تصاویر پروژه

نوشته قبلی

شونن جانک / استودیو 201

نوشته بعدی

بوتیک جواهرات KOPI / معماری NOKE

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ظرفیت محدود

هدیه آموزشی آپلاس

با ثبت شماره موبایل خود در دوره رایگان اتوکد شرکت کنید.

آدرس

دفتر مرکزی

تهران، میدان فاطمی، خیابان جویبار، بن بست میرهادی غربی، پلاک 34، ساختمان نور، طبقه 4، واحد C4

شماره های تماس

ساعات کاری از ۹:۰۰ صبح الی ۱۹:۳۰

09937982911
09937982912

نماد اعتماد

دانلود اپلیکیشن آپلاس

تمامی حقوق وبسایت آپلاس نزد شرکت آوند آوش آزما محفوظ است.
سبد خرید
ورود

یا

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری