بارگیری صفحه

ایفینی / معماری SAKO

محل قرارگیری: چنگدو، چین
معماران: معماری SAKO
مساحت: 160 مترمربع
سال ساخت: 2008
عکاس: Misae HIROMATSU

ایفینی نام بوتیکی است که لباس‌های زنانه می‌فروشد و حدود 180 مغازه را در سراسر چین اداره می‌کند. این بار مغازه شعبه چنگدو آن را طراحی کردیم.

ابتدا، برای اینکه لباس‌ها را در کانون توجه قرار دهیم، تمام کف، دیوار و سقف را بارنگ سفیدرنگ کردیم و اجازه دادیم سایر عناصر موجودیت خود را از دست بدهند. تجهیزات، مانند پیشخوان، از همان کاشی‌های کف ساخته‌شده‌اند که بسیار ساده طراحی‌شده است، به‌طوری‌که انگار بخشی از کف بلند شده و مستقیماً به پیشخوان تبدیل می‌شود. سپس، سرانجام، ما یک لوله کامل 250 متری را در این فضا قرار داده‌ایم.
لوله آزادانه در اطراف مغازه می‌چرخد و فضا را آرام و متفاوت از هم جدا می‌کند. لباس‌های آویزان در لوله، نقاط مختلف مغازه را رنگ می‌کند و به‌آرامی در هوا می‌چرخد و همچنین، لوله توسط گیره آکریلیک شفاف ازهرجهت نگه‌داشته می‌شود و این باعث می‌شود که لوله از جاذبه زمین آزاد شود و در این فضا شناور باشد.لوله ما علاوه بر نمایش لباس، عملکردهای مفیدی نیز دارد. به‌عنوان‌مثال، در ورودی، لوله ازیک‌طرف به آن‌طرف گرد می‌شود و دروازه ورودی را بیرون می‌کشد، و اگر به‌جای لباس پرده آویزان کنید، اتاق پرو را ایجاد می‌کند.

این لوله یکی پس از دیگری تغییر می‌کند و به نظر می‌رسد اثر باتوم رهبر ارکستر در یک ارکست است. این لوله بر وجود لباس تأکید دارد، اما درعین‌حال، باوجود اثری صاف، بر وجود خود اصرار می‌ورزد. کنسرت ادامه دارد، درحالی‌که لباس‌ها عوض می‌شوند. از این مکان دیدن کنید و ملودی ارکستر ما را احساس کنید.

ما دوست داریم که هر زنی در هر فصلی از تغییرات ملودی لذت ببرد.تصاویر پروژه

 

نوشته قبلی

فروشگاه لباس زیر زنانه نما / معماری AKSL

نوشته بعدی

شونن جانک / استودیو 201

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ظرفیت محدود

هدیه آموزشی آپلاس

با ثبت شماره موبایل خود در دوره رایگان اتوکد شرکت کنید.

آدرس

دفتر مرکزی

تهران، میدان فاطمی، خیابان جویبار، بن بست میرهادی غربی، پلاک 34، ساختمان نور، طبقه 4، واحد C4

شماره های تماس

ساعات کاری از ۹:۰۰ صبح الی ۱۹:۳۰

09937982911
09937982912

نماد اعتماد

دانلود اپلیکیشن آپلاس

تمامی حقوق وبسایت آپلاس نزد شرکت آوند آوش آزما محفوظ است.
سبد خرید
ورود

یا

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری