بارگیری صفحه

بوتیک جواهرات KOPI / معماری NOKE

محل قرارگیری: ورشو، لهستان
معماران: معماری NOKE
مساحت: 22 مترمربع
سال ساخت: 2020
عکاس: Nate Cook; Piotr Maciaszek
تولیدکنندگان: Lumion, Molto Luce, Eve Project, Graphisoft, KOPI, Kamien Dom, Lus ar, Michał Krauze, Ridex
گروه طراحی: Karol Pasternak, Piotr Maciaszek, Michał Niedośpiał
کارفرما: Natalia Kopiszka
مشاوران: طراحی روشنایی IBDL
همكاران: Micha Mic Krauze Set Set
شرح متن توسط معماران ارائه شده است.
هنگام قدم زدن در بوتیک KOPI در ورشو، بلافاصله می‌توانید یک چادر مجلل مراکشی را در وسط بیابان احساس کنید. ناتالیا کوپیسکا، طراح و بنیان‌گذار این برند، در سفر خود به مراکش و ریویرا فرانسه، الهام‌بخش ایجاد این فضای داخلی منحصربه‌فرد بود. کسانی که چشم‌انداز ناتالیا را به واقعیت تبدیل کردند، معماران Noke بودند، که به خاطر توجه دقیق به جزئیات مشهور هستند. هدف ما ایجاد فضایی داخلی بود که تجربه‌ای کاملاً غوطه‌ور را به مشتریان ارائه دهد. اشکال نرم و نامنظم طلا و جواهر KOPI و الهام گرفتن از تعطیلات طراح نقطه شروع ما بود، از زبان هر دو معماران Noke: Karol Pasternak و Piotr Maciaszek

ویترین مشخصه مطابق با دستورالعمل‌های طراحی ساختمان از دهه 20 طراحی‌شده است. پیشخوان ساده، صورتی مایل به سفال مراکشی همراه با دیواری که به نظر می‌رسد از ماسه کویر ساخته‌شده است زمینه مناسبی برای جواهرات ایجاد کرده و باعث درخشش کل مجموعه KOPI می‌شود. جو صحرا مانند عمدتاً از طریق قرار دادن دیواره مواج پشت پیشخوان که توسط هنرمندان با دقت زیادی به جزئیات ساخته‌شده بود، حاصل شد. روی آن با پوشش ضخیم شن و ماسه پوشانده شده و بارنگ‌های معدنی مات رنگ‌آمیزی شده است. فرورفتگی‌های مشخص در دیواره شبیه حفره‌های موجود در سنگ‌های کوه‌های اطلس است و زمینه مناسبی را برای اشکال آلی گلدان‌ها و شمع‌ها ایجاد می‌کند.
پوشش کف، چوب روغنی است که متناسب با سایه سقف قرمز تیره است. نورپردازی با لامپ‌های مولتو لوچه، به آسمان شب پرستاره شباهت دارد. لامپ‌ها با اندازه‌های کوچک اما بسیار روشن، بهترین شرایط را برای نمایش جواهرات فراهم می‌کنند. آینه‌های اشاره‌شده به اولین مجموعه‌های KOPI با الهام از فرم بدن یک زن، بخشی از پیشنهاد دائمی این مارک خواهد شد. گل مروارید ساخته‌شده از سنگ مرمر صورتی ساکورا، مکمل سایر جزئیات داخلی مانند پیشخوان و سینی‌ها است که کوچک‌ترین عناصر جواهرات را به نمایش می‌گذارد.
کارول (از معماران Noke): ما می‌خواستیم رویکردی متفاوت به عناصر نمایشگاه داشته باشیم، به‌این‌ترتیب ما به ایده ایجاد یک روبان مینیمالیستی بلند که به نظر می‌رسد در جلوی پرده قرار دارد، رسیدیم. عنصر فلزی غیرواضح برای ارائه گردنبند و دستمال‌گردن از مجموعه KOPI و سینی‌های جواهرات تودوزی ساخته‌شده از مخمل نرم با اشکال موج‌دار داخلی کاملاً مناسب است. پرده‌های سنگین، صندلی‌های تودوزی شده و توپی، فضای عجیب‌وغریب و خارق‌العاده‌ای ایجاد می‌کنند که برای یک بوتیک جواهرات بسیار بی‌نظیر است.
پالت رنگی که با خاطرات گرم سفر همراه است، رنگ‌هایی را که بیشترین ارتباط را با نام تجاری دارند، به نمایش می‌گذارد. سایه‌های متناسب با پرده، پارکت و دیوارها جلوه‌ای کاملاً هیپنوتیزمی ایجاد می‌کنند. این اثر نه‌تنها یک تجربه خرید منحصربه‌فرد را فراهم می‌کند بلکه به مشتریان امکان می‌دهد لحظه‌ای از دنیای واقعی فرار کرده و خود را کاملاً در دنیای KOPI غرق کنند.

تصاویر پروژه

نوشته قبلی

اتاق اتصالات JOOOS / X + زندگی

نوشته بعدی

مرکز خرید پیواور دکین / استودیو هشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ظرفیت محدود

هدیه آموزشی آپلاس

با ثبت شماره موبایل خود در دوره رایگان اتوکد شرکت کنید.

آدرس

دفتر مرکزی

تهران، میدان فاطمی، خیابان جویبار، بن بست میرهادی غربی، پلاک 34، ساختمان نور، طبقه 4، واحد C4

شماره های تماس

ساعات کاری از ۹:۰۰ صبح الی ۱۹:۳۰

09937982911
09937982912

نماد اعتماد

دانلود اپلیکیشن آپلاس

تمامی حقوق وبسایت آپلاس نزد شرکت آوند آوش آزما محفوظ است.
سبد خرید
ورود

یا

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری