بارگیری صفحه

خاستگاه آشپزی / استودیو چو

محل قرارگیری: شانگهای، چین
معماران: استودیو چو
مساحت: 800 متر¬مربع
سال ساخت: 2018
عکاس: Ivan Chuang

“Culinary Origin”، برند جدیدی است که توسط شرکت پیشرو لوازم‌خانگی آشپزخانه “Robam” اختراع‌شده است. Robam در سال 1979 در هانگژو تأسیس شد و لوازم آشپزخانه را از انواع هود آغاز کرد و به‌تدریج به کوره‌ها، اجاق‌های بخار، اجاق‌های ماکروویو و غیره گسترش داد. Robam سال‌هاست که به ارائه فن‌آوری پیشرفته و محصولات باکیفیت بالا و محکم پرداخته است. اخیراً، Robam در بهبود محیط‌های پخت‌وپز و ایجاد زندگی بهتر خانواده‌ها و فرهنگ غذایی آشپزخانه‌های چینی متمرکزشده است.تعامل بین‌رشته‌ای:
در فضایی که به دنبال ارتقا زندگی آشپزی است، استراتژی کسب‌وکار با به حداقل رساندن اندازه نمایشگاه‌های محصولات، فضای اضافی را با ادغام میان‌دامنه برای مدل عملیاتی جدید فراهم می‌کند. شرکت‌هایی را که مأموریت‌های مداوم را جمع می‌کنند، اعضای تیم جدید رقابتی هستند، به‌عنوان‌مثال کیانگ وانگ، طراح ارشد صنعتی، مسئول میزبانی کارگاه‌های ظروف آشپزخانه است. سرآشپز میشلن، دیوید گوزمن، آشپزخانه‌ای را تهیه می‌کند که دسرهای متفاوتی را سرو می‌کند. سرآشپز مشهور یینگ چون چونانگ در حال آموزش رده‌های مختلف آشپزی می‌باشد. مدل جدید تجاری که فرهنگ‌های متنوع آشپزی و لوازم آشپزخانه را باهم ادغام می‌کند، ویژگی‌های مؤثری دارد. در محوطه نمایشگاه طبقه اول، فروشگاه برند طراح “Aida” که توسط هنرمند دانمارکی Poul Pava تأسیس‌شده است ظروف بازی را معرفی می‌کند و گهگاه میزبان فعالیت‌های هنری است و کیفیت و سرگرمی زندگی آشپزی را بهبود می‌بخشد.سرانجام، کارهای اختصاصی تیم یک قالب فضایی منحصربه‌فرد را به جهانیان نشان می‌دهد که به‌طور ماهرانه میزبان فعالیت‌های مختلف آشپزی و رویدادهای نمایشگاه هنر است. این مدل تجاری موفق، شاهد محکمی است که تجربه آشپزی بی‌سابقه‌ای را برای مردم به ارمغان می‌آورد.توسعه فرهنگی:
ارزش اصلی “پیدایش آشپزی” با الهام از فرهنگ باستان لیانگژو نشان‌دهنده ظرف با ظرفیت نامحدود است. تلفیق تصاویر ظروف باستانی از فرهنگ لیانگژو و تاریخچه کشاورزی پیشنهاد می‌شود که در تابستان شخم بزنید و کود دهید، در پاییز برداشت کنید و در زمستان ذخیره کنید. بیرون ساختمان با رنگ مشکی، تزئینات نما و پنجره‌های مشبک فوق‌العاده مدرن، متریال و فرهنگ‌های باستان تزئین شده است. ایده طراحی از فلسفه “ظروف حامل پیام” هستند، که ظروف نماد محصولات کاربردی، تلفیق سبک معاصر و استانداردهای زیبایی است. پیام‌ها مخفف روش‌های محکمی است که فرهنگ آشپزی ابتکاری را در سراسر فضا نشان می‌دهد. مدل تجاری مدرن فروشگاه در فروشگاه، فروشگاه‌های خرده‌فروشی منحصربه‌فردی را ایجاد کرده است.

فضای انعطاف‌پذیر:
بر اساس ایده طراحی هماهنگ با عناصر انعطاف‌پذیر و مدولار، منطقه جدید شامل فضاهای متنوع آشپزخانه است. با استفاده از مبلمان مدولار و گاری‌های فروشنده متحرک، استفاده از فضا تأثیرگذارتر است. شبیه فروشگاه‌های پاپ آپ، چرخ‌دستی‌های فروش را می‌توان بدون زحمت به مکان‌های مختلف، حتی به فضای باز منتقل کرد. علاوه بر این، فضای گسترده هم برای میزبانی از کلاس¬های آشپزی و هم برای پذیرایی از میهمانان شخصی به‌راحتی در دسترس است. با استفاده از ادغام جدید و قدیمی و مد و سنت، “خاستگاه آشپزی” نمونه‌ای استثنایی را تأسیس کرده است که قدرت تنوع آشپزی معاصر را نشان می‌دهد.تصاویر پروژه

 

نوشته قبلی

سوپرمارکت تانوپوس کیفیسیا – آتن/ معماری Klab

نوشته بعدی

دفتر Äripäev / معمار 11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ظرفیت محدود

هدیه آموزشی آپلاس

با ثبت شماره موبایل خود در دوره رایگان اتوکد شرکت کنید.

آدرس

دفتر مرکزی

تهران، میدان فاطمی، خیابان جویبار، بن بست میرهادی غربی، پلاک 34، ساختمان نور، طبقه 4، واحد C4

شماره های تماس

ساعات کاری از ۹:۰۰ صبح الی ۱۹:۳۰

09937982911
09937982912

نماد اعتماد

دانلود اپلیکیشن آپلاس

تمامی حقوق وبسایت آپلاس نزد شرکت آوند آوش آزما محفوظ است.
سبد خرید
ورود

یا

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری