بارگیری صفحه

راهرو ورودی خانه در اصول فنگ شویی

راهروی ورودی منتهی به خانه است و نماینده‌ی آینده‌ی خانواده و شانس شغلی آن‌هاست. به‌محض ورود، دکوراسیون راهرو به‌خوبی نشان می‌دهد که خانواده چگونه هستند.
طبق اصول فنگ شویی، راهروها پل ارتباطی در انتقال انرژی هستند، بنابراین آن‌ها را نباید به انبار نگهداری اشیای اضافی تبدیل کرد.
در راهروها، از آیینه‌ها، آثار هنری، دکوری¬های زیبا، نیمکت، صنایع‌دستی و گل استفاده کنید تا از انرژی استقبال کنند و بازتاب مهمان‌نوازی باشند. همچنین دقت در کیفیت کف‌پوش و دیوار پوش بسیار مهم است.
از گذاشتن رخت‌آویز برای آویزان کردن لباس‌ها در این فضا خودداری کنید. مگر این‌که آن‌ها را داخل کمد مخصوص جای دهید. کفش‌ها هم باید در جاکفشی چیده شوند. پادری ترجیحاً در قسمت بیرونی قرار بگیرد.
در اصول فنگ شویی، آسمان بالا، انسان وسط و زمین پایین است. این مفهوم را می‌توان در چیدمان جاکفشی رعایت کرد به این صورت که در بالا قلاب آویز چتر و کلاه، قسمت میانی اشیا متفرقه و در پایین کفش‌ها.
بهتر است سرویس بهداشتی، اتاق‌خواب و آشپزخانه روبه روی درب ورودی نباشد و نشیمن در این قسمت قرار بگیرد. پنجره نیز روبه روی در ورودی نباشد که جریان چی به‌طور مستقیم از آن خارج نشود.
راهروی ورودی باید به‌خوبی روشن باشد، زیرا نمادی از ورود انرژی جی است.یک ورودی روشن به میهمانان و اعضای خانواده که به خانه می‌آیند شورونشاط می‌بخشد.استفاده از رنگ‌های گرم در راهرو توصیه می‌شود، زیرا باعث ایجاد احساس راحتی می‌شود و هرکسی که وارد خانه شود احساس راحتی می‌کند و تحت تأثیر رنگ‌ها قرار نمی‌گیرد.
راهروی ورودی و اتاق نشیمن باید از یکدیگر متمایز شوند. به سقف کاذب در راهرو توجه کنید و اطمینان پیدا کنید که سقف کوتاه نباشد، زیرا سقف کوتاه احساس ظلم و استرس‌های ذهنی برای افراد ایجاد می‌کند.

نوشته قبلی

درب ورودی خانه در اصول فنگ شویی

نوشته بعدی

نشیمن خانه در اصول فنگ شویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ظرفیت محدود

هدیه آموزشی آپلاس

با ثبت شماره موبایل خود در دوره رایگان اتوکد شرکت کنید.

آدرس

دفتر مرکزی

تهران، میدان فاطمی، خیابان جویبار، بن بست میرهادی غربی، پلاک 34، ساختمان نور، طبقه 4، واحد C4

شماره های تماس

ساعات کاری از ۹:۰۰ صبح الی ۱۹:۳۰

09937982911
09937982912

نماد اعتماد

دانلود اپلیکیشن آپلاس

تمامی حقوق وبسایت آپلاس نزد شرکت آوند آوش آزما محفوظ است.
سبد خرید
ورود

یا

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری