بارگیری صفحه

زمین زرد / استودیوی طراحی TANDEM

محل قرارگیری: ملبورن، استرالیا
معماران: استودیوی طراحی TANDEM
مساحت: 180 متر¬مربع
سال ساخت: 2014
عکاس: Nic Granleese
مهندس سازه: Bonacci Group
سازنده: Mayne Retail – Tom Munro
نقشه‌بردار ساختمان: Fotia Group – Steven Fotia
نورپردازی: Ambience
هنرمند: Sean Morris
هزینه: 450,000 $AUD

شرح متن توسط معماران ارائه شده است.
پیشنهاد کارفرما برای فروشگاه زمین زرد در Emporium ایجاد یک تجربه خرید بی‌نظیر و به‌یادماندنی بود که باعث افزایش آگاهی از نام تجاری و افزایش ارزش کالاهای قابل‌رؤیت می‌شود. این فروشگاه با ترکیب عناصر الهام گرفته از صنعت پشم و وضوح بصری طراحی گالری، تجربه خرید در منطقه‌ای از داستان‌های درهم‌تنیده را ایجاد می‌کند.
نخ بافتنی از انحنای نمای طناب و مخروط‌های نمایش معلق الهام گرفته است. کف‌پوش‌های خشن و مرطوب کف، سایبان‌های پشم چوب و قاب‌های فولادی که به‌طور برجسته در سراسر فروشگاه وجود دارند ، یادآور چرم‌سازی، اتاق ماشین و کارگاه خیاطی است. خود پشم از طریق چراغ‌های نمدی و روکش دیوارهای پوست گوسفند به نمایش گذاشته می‌شود.

این تجربه خرده‌فروشی در حالی آغاز می‌شود که خریداران از پیچیدگی بصری ویترین مغازه بافته‌شده عبور می‌کنند و به بهترین منطقه مرکزی می‌رسند که با چراغ‌های نمدی روشن می‌شود و به مناطق مشخص‌شده توسط مخروط‌های معلق بافته‌شده، نمایشگاه کفش و هنر خیابان ملبورن شان موریس می‌رسد. در عقب، یک نمای ثانویه، در طبقه دوم با خیابان روبرو می‌شود، و فرصتی دیگر برای پوشاندن پنجره در پشت دیوارهای پوشیده شده از پوست گوسفند در قسمت لوازم‌خانگی به دست می‌آورد.فرصت‌های نمایش در طراحی گنجانده‌شده است و یک روش بازیگوشانِ، نصب و راه‌اندازی برای بازاریابی از فروشگاه و بهترین مناطق نمایش را تشویق می‌کند. کالاها و اشیا پیداشده را می‌توان در گودال‌ها و سوله‌های پرده نخ موج‌دار و مخروط‌های نمایش بافته‌شده، روی جعبه‌های کفش کنسول دار یا زیر هنرهای خیابانی قرارداد، و ایجاد ارتباط آسان بین کالاها و عناصر طراحی بسیار موردتوجه است.تأثیر بصری ویترین مغازه و طبیعت لمسی آن یک تعامل بصری مداوم بین شفافیت و لرزش را ایجاد می‌کند زیرا بازدیدکنندگان از بازار به‌طور مداوم دستان خود را از طریق نخ‌ها عبور می‌دهند و جلوی مغازه را می‌لرزاندند. فروشگاه یک برند تجاری مشخص در خرده‌فروشی بسیار رقابتی است.تصاویر پروژه

 

نوشته قبلی

فروشگاه مد SND / 3GATTI

نوشته بعدی

کمپر پیاده‌روی گراشیا / کنگو کوما و همکاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ظرفیت محدود

هدیه آموزشی آپلاس

با ثبت شماره موبایل خود در دوره رایگان اتوکد شرکت کنید.

آدرس

دفتر مرکزی

تهران، میدان فاطمی، خیابان جویبار، بن بست میرهادی غربی، پلاک 34، ساختمان نور، طبقه 4، واحد C4

شماره های تماس

ساعات کاری از ۹:۰۰ صبح الی ۱۹:۳۰

09937982911
09937982912

نماد اعتماد

دانلود اپلیکیشن آپلاس

تمامی حقوق وبسایت آپلاس نزد شرکت آوند آوش آزما محفوظ است.
سبد خرید
ورود

یا

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری