بارگیری صفحه

ناهارخوری در اصول فنگ شویی

یک محیط مناسب همه را قادر می‌سازد تا از وعده‌های غذایی خود لذت ببرند و همچنین از نگرانی‌های خود فاصله بگیرند. با یک وعده غذایی مناسب و مجلل، می‌توانیم بهتر کارکنیم و پول بیشتری کسب کنیم.
آشپزخانه اولین نقطه ثروت در خانه و ناهارخوری دومین مکان است. فضای غذاخوری و اتاق نشیمن معمولاً یکسان هستند، پس باید با چیدمان دقیق مبلمان، مرزبندی مشخصی برای این دو فضا صورت گیرد.
هنگام انتخاب رنگ، تم‌های رنگی هر دو فضا باید مطابقت داشته باشد تا فضای منسجمی ایجاد کند. یک منطقه غذاخوری منظم و تزئین شده ممکن است موجب شکوفایی و هماهنگی خانواده و اعضای آن شود.
محل غذاخوری باید بین آشپزخانه و اتاق نشیمن واقع شود. این کار باعث راحتی فضا می‌شود و مانع از پخش شدن بخارهای پخت‌وپز آشپزخانه به اتاق نشیمن می‌شود.
اتاق ناهارخوری محلی برای اعیاد و مهمانی‌ها است، ازاین‌رو مهم است که ین فضا دارای نور مناسب، راحت و جادار باشد. ناهارخوری را به قسمت‌هایی از منزل که منظره‌ی استخر یا حیاط را دارد، منتقل کنید.
آینه‌ها را روی دیوار رو به میز ناهارخوری قرار دهید. این عمل با دو برابر کردن غذا نماد رونق و فراوانی است. بااین‌حال، هنگام استفاده از آینه در خانه، محتاط و مراقب محل قرار دادن آینه باشید.
تلویزیون خاموش همچنین نوعی آینه محسوب می‌شود اما نباید در قسمت غذاخوری قرار گیرد. تماشای تلویزیون در هنگام وعده‌های غذایی باعث حواس‌پرتی می‌شود که ارتباط بین اعضای خانواده را کم می‌کند.
ناهارخوری و سرویس بهداشتی نیز باید فاصله قابل‌توجهی از یکدیگر داشته باشند. دلیل ساده این است که بوی سرویس نباید به سمت غذاخوری بیاید چون باعث می‌شود اعضای خانواده اشتهای خود را از دست بدهند.از میز ناهارخوری به شکل بیضی یا دایره باید استفاده شود زیرا نماد هماهنگی بین خانواده هستند. اگر میز ناهارخوری مربع یا مستطیل است، از نشستن در گوشه خودداری کنید تا از انرژی مضر آن در امان بمانید.

نوشته قبلی

آشپزخانه در اصول فنگ شویی

نوشته بعدی

اتاق‌خواب در اصول فنگ شویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ظرفیت محدود

هدیه آموزشی آپلاس

با ثبت شماره موبایل خود در دوره رایگان اتوکد شرکت کنید.

آدرس

دفتر مرکزی

تهران، میدان فاطمی، خیابان جویبار، بن بست میرهادی غربی، پلاک 34، ساختمان نور، طبقه 4، واحد C4

شماره های تماس

ساعات کاری از ۹:۰۰ صبح الی ۱۹:۳۰

09937982911
09937982912

نماد اعتماد

دانلود اپلیکیشن آپلاس

تمامی حقوق وبسایت آپلاس نزد شرکت آوند آوش آزما محفوظ است.
سبد خرید
ورود

یا

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری