بارگیری صفحه

نشیمن خانه در اصول فنگ شویی

اتاق نشیمن به‌عنوان قلب خانه در نظر گرفته می‌شود، زیرا به‌طور مستقیم بر رفاه کلی خانواده در زندگی حرفه‌ای، شانس، شهرت، شناخت، هماهنگی خانواده و روابط تأثیر می‌گذارد.
یکی از اصول مهم چیدمان نشیمن، تمیز و مرتب بودن آن است، زیرا به‌هم‌ریختگی مانع از جریان جی می‌شود. همچنین اتاق نشیمن پیچیده و به‌هم‌ریخته احساس ناامیدی و سرگردانی به وجود می‌آورد.
اتاق نشیمن باید بزرگ‌ترین منطقه در خانه باشد، زیرا نشان‌دهنده‌ی بزرگواری صاحب‌خانه است. استفاده از گیاهان در نشیمن باعث ایجاد جریان بیشتر چی می‌شود.
ترجیحاً اتاق نشیمن به شکل مربع و مستطیل و دارای نور کافی باشد. یک اتاق نشیمن به شکل عجیب‌وغریب ممکن است به دلیل عدم وجود ساختار، احساس ناراحتی و بی‌قراری ایجاد کند.
بهتر است مبل‌ها در جلو دیوار باشند و به‌گونه‌ای قرار بگیرند که هنگام نشستن درب اصلی در معرض دید باشد. آرایش مبلمان به شکل U بسیار مطلوب است.
یکی از عوامل منفی که در اتاق نشیمن باید مراقب مکان قرارگیری آن بود شومینه است. بهتر است برای خنثی کردن این عامل منفی آینه‌ای را بالای شومینه آویزان کنید.
طبق اصول فنگ شویی سقف اتاق نشیمن نماد آسمان است، که معمولاً به رنگ سفید می‌باشد. زمین نیز باید دارای رنگ تیره‌تری باشد.هنگام انتخاب تم رنگی برای اتاق نشیمن یا هر یک از فضاهای دیگر، مانند انتخاب رنگ درب ورودی، می‌توانید به نمودار جهت فنگ شویی مراجعه کنید تا رنگ و عناصر مربوط برای هر جهت را تعیین کنید.

نوشته قبلی

راهرو ورودی خانه در اصول فنگ شویی

نوشته بعدی

آشپزخانه در اصول فنگ شویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ظرفیت محدود

هدیه آموزشی آپلاس

با ثبت شماره موبایل خود در دوره رایگان اتوکد شرکت کنید.

آدرس

دفتر مرکزی

تهران، میدان فاطمی، خیابان جویبار، بن بست میرهادی غربی، پلاک 34، ساختمان نور، طبقه 4، واحد C4

شماره های تماس

ساعات کاری از ۹:۰۰ صبح الی ۱۹:۳۰

09937982911
09937982912

نماد اعتماد

دانلود اپلیکیشن آپلاس

تمامی حقوق وبسایت آپلاس نزد شرکت آوند آوش آزما محفوظ است.
سبد خرید
ورود

یا

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری