بارگیری صفحه

کلید سبک / سال

محل قرارگیری: شیبویا، ژاپن
معماران: سال
مساحت: 1047 مترمربع
سال ساخت: 2014
عکاس: Takumi Ota, Akihiro Yoshida

“کلید سبک” فروشگاه مد زنان در ساختمان اصلی فروشگاه بزرگ Seibu Shibuya است. این اتصال با راهپیمایی با کف “COMPOLUX” در طبقه سوم ساختمان، ضمیمه‌ای که ما در سال 2013 طراحی کردیم متصل می‌شود و هدف ما ایجاد احساس راحتی بیشتری برای مشتریان جوان است.

ما می‌خواستیم ضمن حفظ ارتباط با منطقه “COMPOLUX” که از یک پارک دنج اروپایی الهام گرفته‌شده است، یک محیط پویا ایجاد کنیم.
ازاین‌رو، ما در مورد “پارک تفریحی سیار” که در پارک‌ها قرار دارد، برای عنوان طراحی فکر کردیم. رنگ‌ها بر اساس یک طرح رنگی یکنواخت است، ما برای افزودن برخی از جزئیات، سقف را آبی‌رنگ در نظر گرفتیم و در بعضی قسمت‌ها از چوب استفاده کردیم که به افزایش رنگ و حس بافت محصولات کمک می‌کند.
طراحی منطقه فروش از چادر سیرک الهام گرفته‌شده است و مجموعه برندها به‌گونه‌ای مرتب‌شده‌اند که به غرفه‌های بازار شباهت دارند. وسایل کف لوازم جانبی از واگن‌ها الهام گرفته‌شده است.طرح کف‌پوش “COMPOLUX” از کاشی‌های کف پلاستیکی خاکستری استفاده می‌کند که به سبک استخوان شاه‌ماهی گذاشته‌شده‌اند. برای پیروی از این طرح، ما تغییر همان رنگ را به‌آرامی با استفاده از اثر درجه‌بندی در امتداد پاساژ متصل به‌ضمیمه bldg و bldg اصلی ایجاد کردیم. در منطقه “کلید سبک” ما تضاد رنگ کاشی‌های کف پلاستیکی را با ترکیب الگوهای راه‌راه افزایش دادیم. منطقه فروش پله‌برقی را احاطه کرده است، که در اطراف آن یک مرز دایره‌ای شکل برای عبور و مرور افراد تشکیل می‌شود.

معابر متقاطع به شکل مورب به‌منظور بهبود جریان مردم و ایجاد خط دید به این منطقه افزوده می‌شود. این پروژه نه‌تنها به یکی از طراحی‌های ساده فضایی تبدیل شد، بلکه به‌طورکلی به فکر فروشگاه بزرگ Seibu Shibuya و گسترش مفهوم COMPOLUX بود.
تصاویر پروژه

 

نوشته قبلی

T2 Shoreditch/ همکاران لندینی

نوشته بعدی

کلیات تقسیم بندی نورپردازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ظرفیت محدود

هدیه آموزشی آپلاس

با ثبت شماره موبایل خود در دوره رایگان اتوکد شرکت کنید.

آدرس

دفتر مرکزی

تهران، میدان فاطمی، خیابان جویبار، بن بست میرهادی غربی، پلاک 34، ساختمان نور، طبقه 4، واحد C4

شماره های تماس

ساعات کاری از ۹:۰۰ صبح الی ۱۹:۳۰

09937982911
09937982912

نماد اعتماد

دانلود اپلیکیشن آپلاس

تمامی حقوق وبسایت آپلاس نزد شرکت آوند آوش آزما محفوظ است.
سبد خرید
ورود

یا

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری