بارگیری صفحه

کلینیک مراقبت چشم / بهترین تمرین معماری

محل قرارگیری: سیاتل، ایالات‌متحده
معماران: بهترین تمرین معماری
مساحت: 1000 فوت¬مربع
سال ساخت: 2015
عکاس: Rafael Soldi
گروه طراحی: Ian Butcher, Kailin Gregga, Harry Murzyn
پیمانکار: Bellan Construction
همکاران: Hum Creative, Pillow Studios

شرح متن توسط معماران ارائه شده است.
کلینیک مراقبت چشم که خانه خود را در یک ساختمان آجری موجود در محله پر جنب‌وجوش Capitol Hill در سیاتل ساخته است، به دنبال بازتاب تصویر خیابان و شخص است که از عینک استفاده می‌کند. هدف بهترین تمرین معماری این است که شما هنگام حرکت در فضا با ادراک و بازتاب بازی کنید و به بازدیدکننده چندین دیدگاه هم‌زمان را بدهد.

حجم داخلی باریک (رو به شمال) سفیدرنگ آمیزی شد، و یک حجم خنثی و با ارتفاع دو برابر ایجاد کرد که در آن می‌توانید اتاق‌های کلینیک را تشکیل دهید، متشکل از یک اتاق آزمایش، سرویس بهداشتی و مطب، و همچنین منطقه عینک‌فروشی. عملکردهای کلینیک که به حریم خصوصی و آرامش احتیاج دارند، در پشت دیوار آینه‌ای و در یک سطح میان طبقه کوچک در عقب دسته‌بندی می‌شوند، درحالی‌که منطقه عینک‌فروشی می‌تواند سمت خیابان باشد.

این مفهوم برای ترکیب مجموعه‌ای از قاب‌های “خانه” فولادی باروکش پودر که به‌طور ریتمیک به داخل فضا می‌روند، تکامل یافت. این قاب‌ها که با مخلوطی از جعبه‌های نمایش عینک آکریلیک و چوبی و سطوح آینه‌ای پوشانده شده‌اند، دارای نور مجزا هستند که به بیننده اجازه می‌دهد عینک را امتحان کند و هم‌زمان خود را در گالری مشاهده خصوصی خود ببیند.این خانه نمادین همچنین بازدیدکننده را به سمت قسمت عقب یا دیواره آینه‌ای هدایت می‌کند که دقیقاً مانند عدسی چشم شما عمل می‌کند (شکستن نور و تمرکز آن بر روی شبکیه) و به اتاق آزمایش منتهی می‌شود. یکی از درب‌های آینه‌ای محوری وارد اتاق آزمایش می‌شود و با فضای گرم و جذاب پوشیده شده از کابینت‌های بلوط سفید از شما استقبال می‌شود.اتاق آزمایش دنج باهدف تسکین در منطقه عینک‌فروشی، شامل ترکیبی از تجهیزات بینایی‌سنجی جدید و رنگارنگ است و فضای لازم برای چندین نوع آزمایش را دارد.تصاویر پروژه

نوشته قبلی

عینک‌فروشی / سیموس وامواکیدیس

نوشته بعدی

راهرو ورودی خانه در اصول فنگ شویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ظرفیت محدود

هدیه آموزشی آپلاس

با ثبت شماره موبایل خود در دوره رایگان اتوکد شرکت کنید.

آدرس

دفتر مرکزی

تهران، میدان فاطمی، خیابان جویبار، بن بست میرهادی غربی، پلاک 34، ساختمان نور، طبقه 4، واحد C4

شماره های تماس

ساعات کاری از ۹:۰۰ صبح الی ۱۹:۳۰

09937982911
09937982912

نماد اعتماد

دانلود اپلیکیشن آپلاس

تمامی حقوق وبسایت آپلاس نزد شرکت آوند آوش آزما محفوظ است.
سبد خرید
ورود

یا

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری